Kantoi !!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, September 18, 2009

S.U.N.Y.I

ASALAMUALAIKUM...

one day left before RAMADHAN go, left us.... Bersyukur atas rahmat-MU
TUHAN sekalian alam yang masih mengizinkan kami untuk berpuasa...
Pertarungan hebat ini bakal berakhir esok.. so sad to left dis precious month
moga tahun hadapan kami dapat merasai lagi bulan yg penuh barakah ini n dpt
tingkatkan lagi AMAL ibadah...

hehehe..,
janganlah kita asyik tido ajer, atau
begosip gosipan sebelum berbuka...
hihihi...

sempena menyambut kemenangan after berjuang dalam bulan RAMADHAN ni
maka, sisters sume nak balik kampung.
al-maklum la, tahun lepas x blk raya kn
so, pd tahun ini kami pon nk balik..




1st flight akan dinaiki oleh tuty ngn lina..

2nd flight raihan, ainaa n atik

3rd flight me n ida...

and, arini adalah hari yg plg x besh sbb aku ngn ida je
bkk pose... nasi grg yg ainaa grg td pon x abes..
banyak gler...
huhu...

and, malam ni sgt sunyi sbb x dgr si ainaa berkepoh-kepohan,
si tuty merepek-repek,
si raihan yg ske manja-manja soh aku or tuty masak,
atik bergosip-gosipan
and lina nyer laugh...

malam ni just aku n ida...
huhuhu, sangat sunyi...
SEPI...


and bak kata citer SEPI
"mengapa bertemu kalau berpisah"
(ader kena mengena ke??)

dan, hanya bunyi mercun jer yg berdetum...
kalo aku bole geget org maen mercun ni
da lame aku buat...


hehehe
whatever it is, esok kteorg nyer flight jam 0625 wktu tempatan
pastu nk kn tngu transit g KB jam 1340 wktu malaysia
so terpaksa la aku n ida melopong kt LCCT tu...
adoiyaii..,
tp raya nyer pasal kami sanggup...!!
ok la, kepada teman2 yg pulang,
HEV A SAFE JOURNEY..!!
TO ALL THE STAYERS, sila la beraya ngn junior2 kte..
kpd junior2, korg raya la kt cni dlu, nanges la pueh2...
hahahaha..
ok, aku chow dlu...
salam lebaran dari kami...

yang sunyi sepi,


blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment